3 JUBILARISSEN
bij Toneelvereniging KLAVER

3 jubilarissen Henk Ruel 60 Hans Olde Dubbelink 40 en Harry Groener 60 jaar lidmaatschap de KLAVER.

Tijdens de jaarvergadering werden 3 jubilarissen geeerd bij de nu al 95 jarige vereniging.

Dit is toch wel een opsteker waard. Hans Olde Dubbelink die al 40 jaar lid is en nog steeds volop actief is bij de Klaver, een plank met lekkernij en bos bloemen. Alle 3 zijn ze de helpende hand achter de schermen, 3 vakmensen die met hun timmerwerk altijd samen met nog anderen telkens weer gelukt is een gigantisch mooi decor te verzorgen.

Hans, is naast het vervoeren van de coulissen ook de vriendelijke man die je vaak ziet bij de kassa.
Henk de rust zelve maar erg handig met het timmeren van een schuurtje of een caravan op het podium, daarnaast heeft hij nog 2 keer op de planken gestaan.
Harry, wie kent hem niet, die naast het helpen met decor ook de kopjes klaar zette, het op tijd aandragen van allerlei attributen op toneel, het toneelspel opende en later vaak op de eerste rij te zien was door z'n twee slechtziende zoons.

Henk en Harry kregen een KLAVERBLAD van glas geblazen als fruitschaal als leuk aandenken en natuurlijk ieders een pracht boeket bloemen
Henk Harry, en Hans de 3 Ha's (toeval?)
BEDANKT VOOR AL JULLIE INZET. We hopen dat jullie ons  in de Mare weer zullen helpen, als dat nog mogelijk is of een kijkje komt nemen in de vernieuwde zaal de Mare in Noord-Deurningen.

Bedankt de familie uit de Broek dat wij jaren gebruik mochten maken van jullie podium en toneelzaal.

Een stukje nostalgie zal hierdoor verdwijnen.

Frank en  Barbara, niks was jullie te gek, we wensen jullie veel geluk in de toekomst.

In kader van NL doet zijn de coulissen aangepast, groter gemaakt, om meer speelruimte te creëren. En het oude behang eraf gehaald zodat in november 2024 weer een komisch toneelstuk kan worden vertoond met een pracht decor! Blijft ons volgen want binnenkort hebben we nieuws!

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

• Met TROTS dit decor gebouwd